Thursday 29 November 2018

Գործնական աշխատանք(ուղղագրություն)



1.Արտագրե՛լ՝ ըստ անհրաժեշտության լրացնելով բաց
թողած տառերը (նաև կրկնակ)։

Քարի մշակման վարպետությունը միջնադարյան Հայաստանում առավել
հարուստ ձևով է արտահայտվել խաչքարերի արվեստում։ Պահպանելով կանոնի
վերածվաց կառուցվածքը՝ խաչքարերի հարդարանքի մեջտասնմեկերորդ
դարից սկսածգերիշխող են դառնում երկրաչափական-գծային ու բուսական
բարդ հյուսվացքավոր զարդանախշերը։ 
Ընդ որումբեկվող գիծը,
ստեղծելով երկրաչափական կոնկրետ պատկերչի ընդատվում նույնիսկ այն
դեպքումերբ դաթարում է ուղաձիգ լինելուց և ներփակվում մի այլ
երկրաչափական ձևի մեջ (շրջանակքառանկյունի)։ Դրանց օրինաչափ
հաջորդականությունն ու շահկապվածությունըստեղծելով որոշակի ռիթմ,
եզրագծում են խաչքարը։ Գծային հյուսվածքը թվում է անսկիզբ-անվեր…., իր
շարժման ընթացքի մեջ փոխակերպվում մի ձևից մյուսը՝ չսահմանագծելով
սկիզբն ու ավարտը։ Այս պարագայում զարդապատկերը իր անընդմեջ
հյուսվածքի շնորհիվ դառնում է անսահմանության ու հավերժականության
գաղափարի արտահայտություն։

No comments:

Post a Comment