Հայաստանում քրիստոնեությունը պետական կրոն հռչակելը մեծ ազդեցություն ունեցավ հայ ժողովրդի ու պետության, հոգևոր կյանքի ու մշակույթի, գիտության և աշխարհընկալման հետագա ընթացքի վրա:
Wednesday, 30 October 2019
Thursday, 24 October 2019
Thursday, 17 October 2019
Հնչյունաբանություն
Ո՞ր շարքի բոլոր բառերն են իրար հոմանիշ
1.
ա)դրվատել, կշտամբել, պախարակել, դատափետել
բ)հմուտ, ճարտար, վարժ, զգլխիչ
գ)կուտակել, շրջապատել, հավաքել, ժողովել
դ)անհաստատ, խախուտ, անկայուն, խարխուլ
1.
ա)դրվատել, կշտամբել, պախարակել, դատափետել
բ)հմուտ, ճարտար, վարժ, զգլխիչ
գ)կուտակել, շրջապատել, հավաքել, ժողովել
դ)անհաստատ, խախուտ, անկայուն, խարխուլ
Monday, 14 October 2019
Հովհանես Շիրազ
Հուշեր Շիրազի մասինԽմբագրել
Ամբողջ կյանքում նրա համար անմոռաց մնացին գյումրեցի Թադևոսի (հոր) և կարսեցի Աստղիկի (մոր) հետ կապված տպավորությունները։ Թադևոսն Ախուրյանի ափին մի հին ու խարխուլ տնակ ուներ, ուր անց էր կացնում աշխատավոր գյուղացու իր կյանքը՝ գոհություն հայտնելով Աստծուն և՛ տվածի, և՛ չտվածի համար։
Շահան Շահնուր
Նախնական կրթությունը ստացել է Սկյուտարի Սեմերճյան դպրոցում, ապա՝ Պերպերյան վարժարանում։ 1921 թվականին բարձր առաջադիմությամբ ավարտել է վարժարանը։ Սովորելու տարիներին հիմնավոր կարդում է հայ ու օտար (հատկապես ֆրանսիական) գրականություն։ Շահնուրն օժտված էր նկարելու և գծելու ակնհայտ ձիրքով և վարժարանը ավարտելուց հետո զբաղվում է լուսանկարչությամբ։ 1922 թվականին հաստատվել է Փարիզում, զբաղվել լուսանկարչությամբ և սկսել առաջին գրական փորձերը։ Աշխատակցել է «Յառաջ», «Արեւ», «Ապագայ», «Անահիտ» պարբերականներին, Թեոդիկի «Ամենուն տարեցոյցին»։
Սասնա Ծռեր
Էպոսը կամ դյուցազնավեպը վիպական բնույթի բանավոր մեծածավալ ստեղծագործություն է, որը իր մեջ ամփոփում է տվյալ ժողովրդի ձգտումները, երազանքները, մտածողությունը: «Սասունցի Դավիթ» էպոսը առաջին անգամ գրի է առել նշանավոր բանահավաք Գարեգին Սրվաձտյանը, և 1874 թվականին տպագրել «Սասունցի Դավիթ կամ Մհերի դուռ» վերնագրով:
Ավետիք Իսահակյան
1875-19
Ծնվել է Ալեքսանդրապոլում( այժմգյումրի)
Քնարերգու բանաստեղծ է: Կյանքից ուաշխարհից ստացած բոլոուտպավորություններըանցնում են նրասրտի միջով, դառնում ապրվածզգացմունք ևվերածվումբանաստեցծության: Առաջին տպագիրբանաստեղծությունը` «Ծաղիկ էինորաբողբոջ», լույս էտեսնում 1892 թվականին, իսկ առաևին ժողովածուն` « Երգեր ու վերքեր»:
Մեսրոպ Մաշտոց
Մեսրոպ Մաշտոց
Մեսրոպ Մաշտոցը հայոց գրերի ստեղծողն է, հայերեն ինքնուրույն և թարգմանական գրականության սկզբնավորողը, հայ գրչության ու հայագիր դպրոցի հիմնադիրը, հայերենի առաջին ուսուցիչը:
Ծնվել է Վարդան անունով կիսաազնվականի ընտանիքում: Ստացել է հունական հիմնավոր կրթություն, տիրապետել է նաև ասորերենին, պարսկերենին, վրացերենին: Մոտ 389 թ. հաստատվել է Վաղարշապատում, պաշտոնավարել արքունիքում՝ որպես ատենադպիր ու թարգմանիչ, այնուհետև նվիրվել ռազմական գործին:
Մովսես Խորենացի
Մովսես Խորենացի
Մովսես Խորենացին ծնվել է 5-րդ դարի սկզբին՝ մոտ 410թ.-ին, Տարոն գավառի Խորնի կամ Խորոն գյուղում: 15-16 տարեկան հասակում, նրան ուղարկում են Վաղարշապատ, որտեղ էլ նա աշակերտել է Մեսրոպ Մաշտոցին և Սահակ Պարթևին: Հայերենից բացի նա տիրապետում էր նաև հունարենին և ասորերենին:
431 թ.ին ուսուցիչները նրան այլ աշակերտների հետ ուղարկել են Եգիպտոսի Ալեքսանդրիա քաղաք՝ «իսկական ճեմարանում կատարելագործվելու»։