Thursday 21 February 2019

Վրացերեն


Գաիցանի-ծանոթացիր

մեգօբարիս-ընկեր

մեզոբելի-հարևան

ճիակոկորա-տրնդեզ

Գինի-խվինո

Գարեջուր-լուդի

Արդեն-ուկվե

Ես խմում եմ-դավլիե

Դու խմում ես-դալիե

Նա խմում է-դալիա

Գիշեր-ղամե

Երեկո-սաղամո

Գնում եմ -միվդիվար

Դու ես գնում-միդիխար

Գնում է-միդիս

Մենք գնում ենք-միդիվարդ

Դուք գնում եք-միդիխարդ

Նրանք գնում են-միդիան

Կեթիլի- բարի
Մասծավլեբելս- ուսուցիչ
Մօսծավլես- աշակերտ
Գինի-խվինո
Գարեջուր-լուդի
Արդեն-ուկվե
Ես խմում եմ-դավլիե
Դու խմում ես-դալիե
Նա խմում է-դալիա
Գիշեր-ղամե
Երեկո-սաղամո
Գնում եմ -միվդիվար
Դու ես գնում-միդիխար
Գնում է-միդիս
Մենք գնում ենք-միդիվարդ
Դուք գնում եք-միդիխարդ
Նրանք գնում են-միդիան
Արագ-չքարա
Դանդաղ-նելա
Բարձրահասակ-մաղալի
Ցածրահասակ-դաբալի
Գեղեցիկ-լամազի
Տգեղ-ուշնո
Նիհար-գամխդարի
Չաղ-մսուքանի
Նեղ-վիծրո
Լայն-գանիերի
Որովհետև-իմիտոմռոմ
Շոք-ցխելա
Սուրճ-կղավա
Պաղպաղակ-նակղինի
Ազգանուն-գվարի
Երեխա-բավշվի
Իմ երեխան-շվիլի
Առավոտ-դիլա
Բարի առավոտ-դիլա մշվիդոբիսա
Գիշեր-ղամե
Բարի գիշեր-ղամեմ շվիդոբիսա
Խաղաղ-մշվիդոբա
Կներեք-բոդիշի
Ժամը քանիսն է?-ռոմելի սաթիա
Շատ գիրք-բեվրի ծիգնի
Բոյով-մաղալի
Կոլոտ-դաբալի
Լայն-գանիերի
Նեղ-վիծրո
Նիհար-գամխդարի
Չաղ-մսուքանի
Ես հիշում եմ-մախսովս
Դու հիշում ես-Գախսովս
Նա հիշում է-Ախսովս

Տատիկ-բեբիա


Սկամի -աթոռ
Մագիդասեղան
Պանջարա-պատուհան
Կեդելի-պատ
Առաստաղճերի
Հատատակ-իատակի
Դուռ-կարեբի
Իմ-չեմի
Քո-շեմի
Նրա-միսի
Մերչվենի
Թքվենի-ձեր
Մաթի-նրանց
Շկապի-պահարան
Չանթա-պայուսակ
ես եմ -մե վար
դու ես -շեն խար
նա է - իս արիս
մենք ենք -չվեն վարթ
դուք եքթքվեն խար
նրանք ենիսինի արիս
ինչ է քո անունը -շեն ռա քվիա
իմ անուը Անուշ է - մե քվիա Անուշ
վոնցեսռոգո ռախար
լավ եմ -կարգաթ վար
մեծ դիդի
Փոքր -պատարա
մեծ աղջիկդիդի գոգո 
Փոքր տղապատարա բիջի
քույր-դա
եխպայր-ձյմա
ընտանիք -օջախի
մամա-դեդա
պապամամա
գալիս եմ -մոդի վար
տատիկ-բերիաբաբո
պապաիկ-պապաբաբուա
առա-ոչ
հաայոկիխոդիախ
աք-այստեղ
էքսա
իք-այնտեղ
ով -վին
ջուր-ծղալի
գորտ-բակխակխի
երկուշբտի-օրշաբաթի
երեքշաբթի-սամշաբաթի
չորեքշաբթիօթխշաբաթի
հնգշաբթի-խութշաբաթի
ուրբաթպարասկևի
շաբաթ-շաբաթի
կիրակի-վիրա
այսօրդղես
վաղը-խվալ
երեկ-գուշին
րա-ինչ
մե սոմխեթի վարես հայ եմ
քարթֆելի-վրացի
սաքարթֆելիվրաստան
սոմխեթիհայաստան
մադլոբաշնորհակալություն
հիմա-եղլա
ամիս-թվե
օր-դղե
գիտեմվիցի
գիտես-իցի
գիտի-իցիս
գիտենքվիցիթ
գիտեք-իցիթ
գիտեն-իցիա
Մեց-եսել
Օթախի-սենյակ
Մագիդազե-սեղանի վրա
Սկամիզե-աթոռի վրա
Սախելիամուն
Շավի-սև
Փերի-գույն
Լուրճի-կապույտ
Ցիսփերի-երկնագույն
Արև-մզե
Լուսին-մթֆարե
Ամպերկինք-ցա
Աստղ-վարսկվլավի
Բեվրի-շատ

No comments:

Post a Comment