Ո՞ր տարբերակում դարձվածքի սխալ բացատրություն կա.
50.
1)օձիքը բաց չթողնել-մեկից համառորեն պահանջել մի բան անել, իրեն հավաքել-զգաստանալ
2)ուրիշի երգը երգել-սեփական կարծիք չունենալ, բերանը փակ-գաղտնապահ
3)սրտից արյուն թափել-չափազանց դաժան լինել, երես դարձնել-անուշադրության մատնել
4)հոգին հանել-չարչարել, ձեռք չտալ-հարմար չլինել
1)օձիքը բաց չթողնել-մեկից համառորեն պահանջել մի բան անել, իրեն հավաքել-զգաստանալ
2)ուրիշի երգը երգել-սեփական կարծիք չունենալ, բերանը փակ-գաղտնապահ
3)սրտից արյուն թափել-չափազանց դաժան լինել, երես դարձնել-անուշադրության մատնել
4)հոգին հանել-չարչարել, ձեռք չտալ-հարմար չլինել
51.
1)օր չանցած-առանց ժամանակ կորցնելու, փակուղի մտնել-անելանելի դրության մեջ մտնել
2)հաշվի նստել-չարաչար պատժել, մարմին առնել-իրականանալ
3)ճակատ առ ճակատ-բացահայտ, ոտքերն ընկնել-աղաչել
4)հացի մեջ աղ չլինել-երախտիքը չգնահատել, փակ աչքերով-առանց կշռադատելու
1)օր չանցած-առանց ժամանակ կորցնելու, փակուղի մտնել-անելանելի դրության մեջ մտնել
2)հաշվի նստել-չարաչար պատժել, մարմին առնել-իրականանալ
3)ճակատ առ ճակատ-բացահայտ, ոտքերն ընկնել-աղաչել
4)հացի մեջ աղ չլինել-երախտիքը չգնահատել, փակ աչքերով-առանց կշռադատելու
52.
1)կողի ընկնել-համառել, հին դարմանը քամուն տալ-անցած անախորժ դեպքերը հիշեցնել
2)տակն ու վրա անել-ասվածը սխալ հասկանալ, ճանապարհին մնալ-գործը անավարտ թողնել
3)ճանապարհ սովորեցնել-խորհուրդ տալ, դուռը ցույց տալ-դուրս անել, վռնդել
4)քամու բերած-հեշտությամբ ձեռք բերված, ձեռքերը շփել-հաջողությունից ուրախանալ
1)կողի ընկնել-համառել, հին դարմանը քամուն տալ-անցած անախորժ դեպքերը հիշեցնել
2)տակն ու վրա անել-ասվածը սխալ հասկանալ, ճանապարհին մնալ-գործը անավարտ թողնել
3)ճանապարհ սովորեցնել-խորհուրդ տալ, դուռը ցույց տալ-դուրս անել, վռնդել
4)քամու բերած-հեշտությամբ ձեռք բերված, ձեռքերը շփել-հաջողությունից ուրախանալ
53.
1)ոտքի հանել-դրդել ըմբոստանալու, դարձի գալ-ճիշտ ուղու վրա կանգնել
2)հետին միտք-գաղտնի դիտավորություն, կուրծք ծեծել-հավատացնել
3)հաց կտրել-ապրուստից զրկել, լուսնից ընկած-գործից անտեղյակ
4)թիկունք թիկունքի տալ-իրար օգնել, արև ծագել-բախտավոր վիճակ ստեղծվել
1)ոտքի հանել-դրդել ըմբոստանալու, դարձի գալ-ճիշտ ուղու վրա կանգնել
2)հետին միտք-գաղտնի դիտավորություն, կուրծք ծեծել-հավատացնել
3)հաց կտրել-ապրուստից զրկել, լուսնից ընկած-գործից անտեղյակ
4)թիկունք թիկունքի տալ-իրար օգնել, արև ծագել-բախտավոր վիճակ ստեղծվել
54.
1)սպիտակ դրոշ բարձրացնել-հաղթանակի կոչ անել, հեռուն գնալ-մեծ հաջողությունների հասնել
2)արդար յուղի տեղ ընդունել-առանց կասկածելու հավատալ, ոտքի տակ ընկնել-խանգարել
3)ուրբաթը շուտ գալ, քան շաբաթը-որոշված գործը խափանող անակնկալ պատահել, լեզուն կարճ-հնազանդ
4)պոչը քաշել-մի բանից հրաժարվել, սևը սպիտակ դարձնել-սուտը որպես ճշմարտություն հաղորդել
1)սպիտակ դրոշ բարձրացնել-հաղթանակի կոչ անել, հեռուն գնալ-մեծ հաջողությունների հասնել
2)արդար յուղի տեղ ընդունել-առանց կասկածելու հավատալ, ոտքի տակ ընկնել-խանգարել
3)ուրբաթը շուտ գալ, քան շաբաթը-որոշված գործը խափանող անակնկալ պատահել, լեզուն կարճ-հնազանդ
4)պոչը քաշել-մի բանից հրաժարվել, սևը սպիտակ դարձնել-սուտը որպես ճշմարտություն հաղորդել
Ո՞ր շարքի բոլոր բառակապակցությունները ունեն դարձվածային իմաստ.
55.
1)ձեռքն ընկնել, սիրտն առնել, բռան մեջ հավաքել
2)ջրի երես դուրս գալ, բերանը փակել, սայլ նստել
3)գլխին կոտրել, գիրք գրել, հին երգը երգել
4)ձեռքը վնասել, կապը կտրել, սանձը քաշել
1)ձեռքն ընկնել, սիրտն առնել, բռան մեջ հավաքել
2)ջրի երես դուրս գալ, բերանը փակել, սայլ նստել
3)գլխին կոտրել, գիրք գրել, հին երգը երգել
4)ձեռքը վնասել, կապը կտրել, սանձը քաշել
56.
1)աչքերը փակ, կարապի երգ, արջի լառայություն
2)աշխարհից կուշտ, յոթերորդ երկնքում լինել, հորդ անձրև
3)ծեր աղվես, բախտ վիճակվել, կանխիկ վճարել
4)սիրտը առնել, աչքաթող անել, գիրքը թերթել
1)աչքերը փակ, կարապի երգ, արջի լառայություն
2)աշխարհից կուշտ, յոթերորդ երկնքում լինել, հորդ անձրև
3)ծեր աղվես, բախտ վիճակվել, կանխիկ վճարել
4)սիրտը առնել, աչքաթող անել, գիրքը թերթել
57. Ո՞ր շարքի բոլոր դարձվածքները կարող են հանդես գալ նաև որպես սովորական բառակապակցություններ.
1)սուրը պատյանը դնել, սառը պատերազմ, մութ անտառ
2)ականջի հետևը գցել, ձեռնոց նետել, կրակի հետ խաղալ
3)հին երգը երգել, ժամավաճառ լինել, կլոր սեղան
4)քարը քարին դնել, աչքը ջուր կտրել, դուռը ցույց տալ
1)սուրը պատյանը դնել, սառը պատերազմ, մութ անտառ
2)ականջի հետևը գցել, ձեռնոց նետել, կրակի հետ խաղալ
3)հին երգը երգել, ժամավաճառ լինել, կլոր սեղան
4)քարը քարին դնել, աչքը ջուր կտրել, դուռը ցույց տալ
58. Ո՞ր տարբերակում են ճիշտ համապատասխանում տրված դարձվածքներն ու բառերը.
ա. լեզուն կապ ընկնել
բ. սիրտ տալ
գ. աշխարհ գալ
դ. երեսով տալ
բ. սիրտ տալ
գ. աշխարհ գալ
դ. երեսով տալ
1.մխիթարել
2.ծնվել
3.կործանել
4.հիշեցնել
5.պապանձվել
2.ծնվել
3.կործանել
4.հիշեցնել
5.պապանձվել
1)ա-5, բ-1, գ-2, դ-4
2)ա-4, բ-1, գ-3, դ-5
3)ա-5, բ-1, գ-4, դ-3
4)ա-3, բ-2, գ-5, դ-1
2)ա-4, բ-1, գ-3, դ-5
3)ա-5, բ-1, գ-4, դ-3
4)ա-3, բ-2, գ-5, դ-1
59.
ա. բաց աչքով
բ. գետնի տակից
գ. գլուխ գլխի
դ. երազի նման
ա. բաց աչքով
բ. գետնի տակից
գ. գլուխ գլխի
դ. երազի նման
1.աննկատ
2.անսպասելիորեն
3.գիտակցաբար
4.կտրականապես
5.միասին
2.անսպասելիորեն
3.գիտակցաբար
4.կտրականապես
5.միասին
1)ա-5, բ-1, գ-2, դ-4
2)ա-4, բ-1, գ-3, դ-5
3)ա-5, բ-1, գ-4, դ-3
4)ա-3, բ-2, գ-5, դ-1
2)ա-4, բ-1, գ-3, դ-5
3)ա-5, բ-1, գ-4, դ-3
4)ա-3, բ-2, գ-5, դ-1
60. Ո՞ր նախադասության մեջ է ընդգծված արտահայտությունը գործածված ոչ դարձվածային իմաստով.
1)Ազատագրական պայքարում հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է, որ բոլոր ազգային կուսակցությունները մի դրոշի տակհավաքվեն։
2)Մեր դռները բաց են բոլոր նրանց առաջ, ովքեր ցանկություն ունեն մեզ հետ համագործակցելու։
3)Այս երգչուհին մեզ արդեն ձանձրացրել է բոլոր համերգներին նույն երգը երգելով։
4)Նա իր առաջին իսկ ստեղծագործությամբ նոր էջ բացեցմեր արձակում։
1)Ազատագրական պայքարում հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է, որ բոլոր ազգային կուսակցությունները մի դրոշի տակհավաքվեն։
2)Մեր դռները բաց են բոլոր նրանց առաջ, ովքեր ցանկություն ունեն մեզ հետ համագործակցելու։
3)Այս երգչուհին մեզ արդեն ձանձրացրել է բոլոր համերգներին նույն երգը երգելով։
4)Նա իր առաջին իսկ ստեղծագործությամբ նոր էջ բացեցմեր արձակում։
61. Ո՞ր շարքի դարձվածներն են իրար հոմանիշ.
1)թակարդն ընկնել-զենքերը վայր դնել
2)գլուխ բերել-գլուխը բերել
3)աշխարհ գալ-աշխարհով մեկ լինել
4)երկու ոտքը մի մաշիկ դնել-սատանայի ձին նստել
1)թակարդն ընկնել-զենքերը վայր դնել
2)գլուխ բերել-գլուխը բերել
3)աշխարհ գալ-աշխարհով մեկ լինել
4)երկու ոտքը մի մաշիկ դնել-սատանայի ձին նստել
62. Ո՞ր նախադասության մեջ դարձվածք չկա.
1)Երբ իրեն մի փոքր հավաքեց, լեզուն բացվեց, ու վերջապես իմացանք ՝ ինչ էր պատահել։
2)Ոտք չդնես տունս, մրոտեցիր անունս։
3)Նա զգուշորեն ոտքը դրեց առաջին աստիճանին ու սարսափած կանգ առավ։
4)Մարդու լեզուն չի պտտվում, որ ասի ճշմարտությունը։
1)Երբ իրեն մի փոքր հավաքեց, լեզուն բացվեց, ու վերջապես իմացանք ՝ ինչ էր պատահել։
2)Ոտք չդնես տունս, մրոտեցիր անունս։
3)Նա զգուշորեն ոտքը դրեց առաջին աստիճանին ու սարսափած կանգ առավ։
4)Մարդու լեզուն չի պտտվում, որ ասի ճշմարտությունը։
63. Ո՞ր հատվածում դարձվածք չկա.
1)Երազեցի շարունակ
Իմ կյանքի մեջ ես մանկուց
Ու մնացի միշտ մենակ
Պատրանքի մեջ ես մանկուց։
2)Խորքերում գանձ ունեն քարափները,
Թիկունքներին ունեն անտառ ու հերկ…
Միայն մի բան չունեն քարափները,
Քարափները չունեն կարապի երգ։
3)Վերքիս ցավից լաց եմ լինում,
Դու ինձնից նեղանում ես,
Նեղանալը՝ քարը գլխին,
Սկսում ես նեղացնել։
4)Եվ արժե՞ր արդյոք, որ աշխարհ գայիր
Մի տուն, մի գլուխ պահելու համար։
1)Երազեցի շարունակ
Իմ կյանքի մեջ ես մանկուց
Ու մնացի միշտ մենակ
Պատրանքի մեջ ես մանկուց։
2)Խորքերում գանձ ունեն քարափները,
Թիկունքներին ունեն անտառ ու հերկ…
Միայն մի բան չունեն քարափները,
Քարափները չունեն կարապի երգ։
3)Վերքիս ցավից լաց եմ լինում,
Դու ինձնից նեղանում ես,
Նեղանալը՝ քարը գլխին,
Սկսում ես նեղացնել։
4)Եվ արժե՞ր արդյոք, որ աշխարհ գայիր
Մի տուն, մի գլուխ պահելու համար։
64.
1)Ճիշտ են ասում՝ քո տարիքի մարդիկ արդեն
Ձեռ են քաշել պարապ-սարապ թափառելուց…
2)Ո՛չ կնոջդ դառը խոսքին,
Ո՛չ լացին ես գլուխ դնում,
Ո՛չ էլ նրա թախանձանքից։
3)Ո՞ւր գնացին, ինչպե՞ս անցան
Քար քրքրող, երկինք խմող
Տարինե՜րս, տարինե՜րս…
4)Ամեն, ամեն ինչ առան քո ձեռքից,
Օրդ սև արին, սև արին տարիդ,
Բայց քո տան հիմքին տարեկից
Տարիքդ խլել չկարողացան։
1)Ճիշտ են ասում՝ քո տարիքի մարդիկ արդեն
Ձեռ են քաշել պարապ-սարապ թափառելուց…
2)Ո՛չ կնոջդ դառը խոսքին,
Ո՛չ լացին ես գլուխ դնում,
Ո՛չ էլ նրա թախանձանքից։
3)Ո՞ւր գնացին, ինչպե՞ս անցան
Քար քրքրող, երկինք խմող
Տարինե՜րս, տարինե՜րս…
4)Ամեն, ամեն ինչ առան քո ձեռքից,
Օրդ սև արին, սև արին տարիդ,
Բայց քո տան հիմքին տարեկից
Տարիքդ խլել չկարողացան։
Ո՞ր նախադասության մեջ բառագործության սխալ կա.
65.
1)Տատիցս մենք միշտ առնում էինք մաքուր սպիտակեղենի զգլխիչ հոտը։
2)Մարզպետունին զգում էր վերահասու վտանգը, սակայն չէր կարողանում իշխաններին միավորել։
3)Այգեբացից առաջ գյուղացիները կարգի են բերում իրենց գործիքները։
4)Անձրևից հետո անցորդները գայթում էին և դժվարությամբ էին առաջ շարժվում։
1)Տատիցս մենք միշտ առնում էինք մաքուր սպիտակեղենի զգլխիչ հոտը։
2)Մարզպետունին զգում էր վերահասու վտանգը, սակայն չէր կարողանում իշխաններին միավորել։
3)Այգեբացից առաջ գյուղացիները կարգի են բերում իրենց գործիքները։
4)Անձրևից հետո անցորդները գայթում էին և դժվարությամբ էին առաջ շարժվում։
66.
1)Հայաստանի Հանրապետության և Ռուսաստանի Դաշնության պաշտոնական հանդիպումները արդյունավետ եղան։
2)Հայերեն լեզվի իմացությունը պարտադիր է պետական բոլոր մարմիններում։
3)Հովհարով գլխարկն անգամ երեխային արևից չէր պաշտպանում։
4)Նա հարազատ հոր նման սատարում է իր հայրենակցին, պարբերաբար այցելում, քաջալերում։
1)Հայաստանի Հանրապետության և Ռուսաստանի Դաշնության պաշտոնական հանդիպումները արդյունավետ եղան։
2)Հայերեն լեզվի իմացությունը պարտադիր է պետական բոլոր մարմիններում։
3)Հովհարով գլխարկն անգամ երեխային արևից չէր պաշտպանում։
4)Նա հարազատ հոր նման սատարում է իր հայրենակցին, պարբերաբար այցելում, քաջալերում։
67.
1)Հուշ-երեկոյին ներկա էին զոհված ազատամարտիկների ծնողները, ընկերները, մի շարք օտարերկրացի հյուրեր և այլք։
2)Համաձայն ավանդույթի ՝ նրա նախնիները ծագել են վիշապներից։
3)Հանրահավաքի ընթացքում վերջին իրադարձությունները լուսաբանող փաստեր հրապարակվեցին։
4)Հեռվում լսվում էր փոթորկված ծովի ալիքների հզոր շառաչյուն։
1)Հուշ-երեկոյին ներկա էին զոհված ազատամարտիկների ծնողները, ընկերները, մի շարք օտարերկրացի հյուրեր և այլք։
2)Համաձայն ավանդույթի ՝ նրա նախնիները ծագել են վիշապներից։
3)Հանրահավաքի ընթացքում վերջին իրադարձությունները լուսաբանող փաստեր հրապարակվեցին։
4)Հեռվում լսվում էր փոթորկված ծովի ալիքների հզոր շառաչյուն։
68.
1)Ծերունու հետնորդները սրբությամբ պահպանում էին նրա թողած մասունքները։
2)Նարեկացու, նրա մաքրակենցաղ վարքի մասին ժողովուրդն ավանդություններ է հյուսել։
3)Ես քեզ մոտ եմ եկել այն հույսով, որ ինձ նեցուկ կլինես այս դժվար պահին։
4)Թռչունների երամակը դանդաղ ընթացքով չվում էր հարավ։
1)Ծերունու հետնորդները սրբությամբ պահպանում էին նրա թողած մասունքները։
2)Նարեկացու, նրա մաքրակենցաղ վարքի մասին ժողովուրդն ավանդություններ է հյուսել։
3)Ես քեզ մոտ եմ եկել այն հույսով, որ ինձ նեցուկ կլինես այս դժվար պահին։
4)Թռչունների երամակը դանդաղ ընթացքով չվում էր հարավ։
69.
1)Վրաստանի խնայբանկը հայտարարեց, որ ազատ փոխարկելի արժույթով գործողություններ է սկսում։
2)Փոխանակ տքնաջան աշխատելու և պարապելու ՝ ողջ օրը անգործ թափառում է։
3)Հնագետները պեղելով կավից զատում են օրական մի ուլունք, ջնարակած մի կտոր ափսե, երբեմն մի կոպիտ արծաթադրամ։
4)Վաղորդյան աղջամուղջին անտառը լցվեց քնքուշ զեփյուռ շնկշնկոցով։
1)Վրաստանի խնայբանկը հայտարարեց, որ ազատ փոխարկելի արժույթով գործողություններ է սկսում։
2)Փոխանակ տքնաջան աշխատելու և պարապելու ՝ ողջ օրը անգործ թափառում է։
3)Հնագետները պեղելով կավից զատում են օրական մի ուլունք, ջնարակած մի կտոր ափսե, երբեմն մի կոպիտ արծաթադրամ։
4)Վաղորդյան աղջամուղջին անտառը լցվեց քնքուշ զեփյուռ շնկշնկոցով։
70.
1)Եղավ կաճառներում, ուր գիտունները մարդկային անզոր մտքով ճշմարտության վճիտ ջրերն էին պղտորում միայն։
2)Անցյալ անգամ ես իմ գոհունակությունը ասացի այս նախագածի մասին և այսօր էլ կրկնում եմ։
3)Մենք սրբորեն պիտի պահպանենք մեր նախնիներից ժառանգած մշակութային արժեքները։
4)Մայրը վերջապես տեղի տվեց որդու թախանձագին խնդրանքին։
1)Եղավ կաճառներում, ուր գիտունները մարդկային անզոր մտքով ճշմարտության վճիտ ջրերն էին պղտորում միայն։
2)Անցյալ անգամ ես իմ գոհունակությունը ասացի այս նախագածի մասին և այսօր էլ կրկնում եմ։
3)Մենք սրբորեն պիտի պահպանենք մեր նախնիներից ժառանգած մշակութային արժեքները։
4)Մայրը վերջապես տեղի տվեց որդու թախանձագին խնդրանքին։
71. Ո՞ր շարքում են ճիշտ նշված բոլոր այն նախադասությեւնների համարները, որոնցում բառագործության սխալ կա.
ա. Այս օրերին նա օգտագործում էր մեծ թվով ալկոհոլ։
բ. Դեռ քսան անգամ կկուն նրան ավետելու էր ավարտելու էր առվակների վարարումը։
գ. Մեխը փայտի մեջ չէր խրվում, և նա կրկին անգամ մուրճով հարվածից։
դ. Ես չեմ սիրում վատաբանել մարդկանց, բայց նրա նենգ արարքը ուղղակի անգնահատելի է։
ե. Հրամանատարի խոսքերից գոտեպնդված՝ նա ոտքի կանգնեց։
ա. Այս օրերին նա օգտագործում էր մեծ թվով ալկոհոլ։
բ. Դեռ քսան անգամ կկուն նրան ավետելու էր ավարտելու էր առվակների վարարումը։
գ. Մեխը փայտի մեջ չէր խրվում, և նա կրկին անգամ մուրճով հարվածից։
դ. Ես չեմ սիրում վատաբանել մարդկանց, բայց նրա նենգ արարքը ուղղակի անգնահատելի է։
ե. Հրամանատարի խոսքերից գոտեպնդված՝ նա ոտքի կանգնեց։
1) ա, ե
2) բ, գ, ե
3)ա, գ, դ
4)բ, դ
2) բ, գ, ե
3)ա, գ, դ
4)բ, դ
72. Ո՞ր նախադասության մեջ բառագործության սխալ չկա.
1)Գիտնականների՝ տիեզերքի ուսումնասիրությանն ուղղված ջանքերը զերծ են շահադիտական ամեն տեսակի նպատակներից։
2)Ժողովուրդը փառաբանում էր ռազմական օդաչուի անօրինական սխրանքը։
3)Մեծ իմաստասերը գրեց, թե տկարամիտ են այն գլուխները, որոնց թույր կարծիքով Երկիրը լեռներից է շինված. լեռներից միայն Հայքն է շինված։
4)Թեև մրցակիցը ուժեղ էր, բայց իր համառության պատճառով մարզիկը կարողացավ հաղթել նրան։
1)Գիտնականների՝ տիեզերքի ուսումնասիրությանն ուղղված ջանքերը զերծ են շահադիտական ամեն տեսակի նպատակներից։
2)Ժողովուրդը փառաբանում էր ռազմական օդաչուի անօրինական սխրանքը։
3)Մեծ իմաստասերը գրեց, թե տկարամիտ են այն գլուխները, որոնց թույր կարծիքով Երկիրը լեռներից է շինված. լեռներից միայն Հայքն է շինված։
4)Թեև մրցակիցը ուժեղ էր, բայց իր համառության պատճառով մարզիկը կարողացավ հաղթել նրան։
73. Ո՞ր շարքում կազմությամբ պարզ բառ չկա.
1)կորուստ, հոնեղ, կծու, ձևույթ
2)շաքար, նշխար, կթան, ամբարտակ
3)թախիծ, վերարկու, արմատ, թիրախ
4)արժանի, ախորժակ, երասան, ոտնակ
1)կորուստ, հոնեղ, կծու, ձևույթ
2)շաքար, նշխար, կթան, ամբարտակ
3)թախիծ, վերարկու, արմատ, թիրախ
4)արժանի, ախորժակ, երասան, ոտնակ
Ո՞ր շարքի բոլոր բառերն են կազմությամբ պարզ.
74.
1)ձեռք, ուժգին, բանուկ, կաթնուկ
2)գողոն, գուշակ, եղունգ, նաժիշտ
3)դատարկ, փոթորիկ, կարոտ, շքեղ
4)բոժոժ, հելլեն, հրաման, երաշտ
1)ձեռք, ուժգին, բանուկ, կաթնուկ
2)գողոն, գուշակ, եղունգ, նաժիշտ
3)դատարկ, փոթորիկ, կարոտ, շքեղ
4)բոժոժ, հելլեն, հրաման, երաշտ
75.
1)կտրուկ, մածուն, օրրան, հիսուն
2)պնակ, կախարդ, խնդիր, տրտում
3)կաղամբ, ընկույզ, բազում սնոտի
4)ժառանգ, ճանապարհ, փառք, վայրագ
1)կտրուկ, մածուն, օրրան, հիսուն
2)պնակ, կախարդ, խնդիր, տրտում
3)կաղամբ, ընկույզ, բազում սնոտի
4)ժառանգ, ճանապարհ, փառք, վայրագ
No comments:
Post a Comment