Saturday, 28 September 2019

Գործնակն աշխատանք

  1. Լրացրու բաց թողած տառը (տառերը), կրկնակ բաղաձայնը կամ երկհնչյունը (0,5 միավոր)
Գոմեշ, մթնկա, լուսնկա, որթակոտոր, զարթուցիչ, նշդարենի, հանդիպակաց, հոգասուն, ընդդիմակաց, օրորել, առէջաթել, հոգեվիճակ, կարեվեր, ակնթարթ, միջօրե, ճրագալույց, ծեծկռտուք, աքցան, աքսոր, հովվերգություն, Աքիլլես, հելլենական, Սե-րակ, ճտքակոշիկ, հեղեղատ։

  1. Բառերը գրիր առանց փակագծերի՝ միասին, անջատ կամ գծիկով
Հարավ-արևմտյան, սերնդեսերունդ, հինգից յոթ, չորսգլխանի, կուժ-կոտրուկ, բառգիրք։(0,5 միավոր)
  1. Խմբավորիր բառերն ըստ հոմանիշների։ Քանի՞ բառ հոմանիշ չունի այս շարքում։
նիրհել, վախենալ, տխմար, փոս, ննջել, երկյուղել, սրդողել, քնել, տգետ, վիրապ, մրափել, զարհուրել,
Վախենալ, երկյուղել, զարհուրել
Նիրհել, ննջել, քնել, մրափել
բթամիտ, ողորմելի, տխմար,տգետ
վիրապ-խրամատ
  1. Ընտրիր դաժան բառիհոմանիշները.
Սինլքոր, անագորույնամբարտավանժանտդժնի, դժկամ, դժխեմբիրտանողորմ, դժոխալուր։(0,5 միավոր)
  1. Տրված բառացանկից առանձնացրու հոմանիշային զույգերը.
    անթաքույց-բացահայտ , վեհանձն-տմարդի, ճաշկերույթ-հրավերք, հեղհեղուկ-հեղեղատ։(0,5 միավոր)
  2. Տրված շաքից առանձնացրուպերճ բառի հականիշները.
    շքեղ, անշուք, շլացուցիչ, հասարակ, ճոխ, հիասքանչ, պարզ, զգլխիչ, փառահեղ, պերճաշուք։(0,5 միավոր)
  3. Առանձնացրու հականիշների զույգերը.
    սեր-ատելի, աստիճանաբար-միանգամից, անվարժ-փորձառու, , լավ-հոռի, միշտ-բնավ։(0,5 միավոր)
  4. Առաջին շարքի բառերի դիմաց 2-րդ շարքից ընտրիր և գրիր բացատրությունները.
    Հածել, հեծել, հեծկլտալ, հեծնել(0,5 միավոր)
  5. ձի նստել, տառապել, հեկեկալ, դեգերել(0,5 միավոր)
10. Ո՞ր դարձվածքի իմաստն է սխալ բացատրված.
բերանը ջուր առնել – չխոսել
Կյանքի ընկեր-միասին երկար ճանապարհ գնացող
դանակը ոսկորին հասնել — համբերությունը հատնել
հոգու հետ խաղալ -ձեռ առնել(0,5 միավոր)
11.Քարը փեշից թափելդարձվածքին ո՞ր իմաստը չի համապատասխանում.
ա) չհակառակվել, զիջել
բ) չհամառել
գ) անհաջողությունից խուսափել
դ) համաձայնության գալ (0,5 միավոր)
12.Ո՞ր նախադասությունների մեջ բառագործածության սխալ կա (ընդգծիր սխալ օգտագործված բառերը).
ա)Ուժեղ աղմուկից հանկարծակիի գալով՝ մոտեցավ լուսամուտին։
բ) Ավանդության համաձայն՝ վառելիքի դեզը վերածվել է քարե ամրոցի։
գ) Ակնոցի վրայից աչքերը հառնեց դիմացը նստած մարդկանց։
դ) Առվի մեղմ կարկաչյունը հանգստացնում էր հոգնած նյարդերս։
ե) Ինչ վերաբերում (ինչ-որ բանի մասին լինել. սա ճիշտ է) է կրթաթոշակին, այդ հարցին դեռ կանդրադառնանք։
զ) Իր վատ արարքի համար նա մեղանչեց ընկերոջ առաջ։ (0,5 միավոր)
13. Ընդգծիր այն բառերը, որոնք համանուն ունեն.
գայլուկ, ցանցկեն, բալ, լալ, խեթ, տուն, շուտափույթ, բարձիչ, թույլ։(0,5 միավոր)
14.Ընդգծիր այն բառերը, որոնցում ինքնուրույն գործածություն չունեցողարմատ կա.
սիրասուն, անողջախոհ, նետահարում (հար), լուսաշող, , բծախնդիր, քաջազն չունևոր(ուն), զառամյալ, խցիկ, կառապան։(0,5 միավոր)
15.Ընդգծիր պարզ բառերը.
արագիլհրավերարձանգոմեշ, գեղարդ, բարակամրակբողոքզարմիկդադարգալար, (հով+ար(անել), հանդարտկաղամբհարուստկորուստպատում։ (0,5 միավոր)
16. Ընդգծիր բարդ բառերըառաջնեկքննադատ, հախճապակի, փոխըմբռնումախորժալուրտանտիկին, ձեռնարկ, հոգեթով, ամենուր, , ձեռնասունշքամուտք, ինչքան, մշտապես, որտեղ, այսօր։ (0,5 միավոր)
17. Ընդգծիր մեկից ավելի ածանց ունեցող բառերը.
անմնացորդ, համաստեղություն, երկնային, փախստական, ընդունելի, պարունակ, թարգմանչություն, հայրենիք, հարգանք, խորհրդական, ենթաշրջան, ձեռնարկություն, թերագնահատում, հակոտնյա, նախանձելի, բանտարկյալ։ (0,5 միավոր)
18. Ընդգծիր բարդածանցավոր բառերը.
ձեռնտու, վարկառուաչառուզրպարտիչ, գործարանատեր, վիրակապարան, աչքաբաց, ավտոկայան, , տարրալուծում, լեզվաբանություն, հայազգի, թռչնաբուծարան, ուրվապատկեր, բնակատեղի, հեռուստացույց։(0,5 միավոր)
19. Տրված բառերի բառակազմական վերլուծություններից ո՞րն է սխալ.
ա) խմբագրել= խ(ու)մբ+ա+գ(ի)ր+ել
բ)խճանկար= խ(ի)ճ+ա+նկար
գ) տարորոշել= տար(ր)+որոշ+ել
դ) հակառակորդ = հակ+առ+ակ+որդ (0,5 միավոր)
20. Բառակազմական վերլուծության ենթարկիր տրված բառերը.
ա) առաջնություն- առ+աջ+ին+ություն
բ) հետախուզել-հետ-ա-խույզ-ել
գ) հետաքննչական-հետ-ա-քնին-իչ-ական
դ) հայելազարդ-հաել+-ա-զարդ(0,5 միավոր)
21. Ընդգծիր հապավումները.
ժողդատարան, զինծառայող, ուսխորհուրդշինջոկատ, նորընտիր, , քաղբանտարկյալպետպատվեր, ուսմասվար, մարզկենտրոն, գրապահոց, սոցհարցում, բանավան, շինհրապարակ, , պետեկամուտ։ (0,5 միավոր)

No comments:

Post a Comment